Кәмелетке толмаған балалар арасында қатыгездік пен зорлық-зомбылықтың алдын алу және болдырмау
Саумалкөл №2 мектеп-гимназиясында кәмелетке толмаған балалар арасында қатыгездік пен зорлық-зомбылықтың алдын алу және болдырмау мақсатында келесі іс-шаралар кешені өткізілді: әңгімелер, дөңгелек үстелдер, жарыстар, ата-аналардың балаларымен қажетті қарым-қатынас туралы жиналыс, әр баламен жеке жұмыс жүргізу бойынша психологиялық қызметтердің жұмысы, балалар арасында өмірде қиын жағдайға тап болған балалар мен жасөспірімдерге арналған байланыс қызметтерінің телефондарын насихаттау, кәмелетке толмағандардың психологиялық тұрақтылығын дамыту мақсатында балалар мен жасөспірімдерге арналған тренингтер.
В целях предотвращения и профилактики жестокости и насилия среди несовершеннолетних в Саумалкольской школе-гимназии №2 был проведен комплекс мероприятий: беседы, круглые столы, соревнования, собрания с родителями о необходимых отношениях с их детьми, работа психологических служб по проведению индивидуальных работ с каждым ребенком, пропаганда среди детей телефонов контактных служб для детей и подростков, оказавшихся в трудной жизненной ситуации, проведение тренингов для детей и подростков в целях развития психологической устойчивости несовершеннолетних.
Саумалкөл №2 мектеп-гимназиясында кәмелетке толмаған балалар арасында қатыгездік пен зорлық-зомбылықтың алдын алу және болдырмау мақсатында келесі іс-шаралар кешені өткізілді: әңгімелер, дөңгелек үстелдер, жарыстар, ата-аналардың балаларымен қажетті қарым-қатынас туралы жиналыс, әр баламен жеке жұмыс жүргізу бойынша психологиялық қызметтердің жұмысы, балалар арасында өмірде қиын жағдайға тап болған балалар мен жасөспірімдерге арналған байланыс қызметтерінің телефондарын насихаттау, кәмелетке толмағандардың психологиялық тұрақтылығын дамыту мақсатында балалар мен жасөспірімдерге арналған тренингтер.
В целях предотвращения и профилактики жестокости и насилия среди несовершеннолетних в Саумалкольской школе-гимназии №2 был проведен комплекс мероприятий: беседы, круглые столы, соревнования, собрания с родителями о необходимых отношениях с их детьми, работа психологических служб по проведению индивидуальных работ с каждым ребенком, пропаганда среди детей телефонов контактных служб для детей и подростков, оказавшихся в трудной жизненной ситуации, проведение тренингов для детей и подростков в целях развития психологической устойчивости несовершеннолетних.