2019 жылдың 1-12 ақпан аралығында Саумалкөл №2 мектеп-гимназиясында жоба авторы Сара Алпысқызы Назарбаеваның туған күніне орай "Өзін-өзі тану: махаббат пен шығармашылық педагогикасы" атты "Өзін-өзі тану" пәнінің онкүндігі өтті.
Іс-шараның негізгі мақсаты құндылық бағдарларын қалыптастыру арқылы балалар мен жасөспірімдердің рухани-адамгершілік білім беру деңгейін арттыру, шығармашылық әлеуетін, оқушылардың жақсылық пен жамандық туралы түсініктерін дамыту болып табылады. Жақсы іс жасауға ұмтылуға тәрбиелеу, өзін-өзі бағалауды дамыту және т. б.
С 1 по 12 февраля 2019 года в Саумалкольской школе-гимназии №2 прошла декада предмета «Самопознание» под названием «Самопознание: педагогика Любви и творчества», приуроченная ко дню рождения автора проекта Саре Алпысовне Назарбаевой.
Основной целью мероприятий является повышение уровня духовно-нравственного образования детей и подростков через формирование ценностных ориентаций, развитие творческого потенциала, развитие представлений учащихся о добре и зле. Воспитание стремления совершать добрые дела, развитие самооценки и др.
2019 жылдың 1-12 ақпан аралығында Саумалкөл №2 мектеп-гимназиясында жоба авторы Сара Алпысқызы Назарбаеваның туған күніне орай "Өзін-өзі тану: махаббат пен шығармашылық педагогикасы" атты "Өзін-өзі тану" пәнінің онкүндігі өтті.
Іс-шараның негізгі мақсаты құндылық бағдарларын қалыптастыру арқылы балалар мен жасөспірімдердің рухани-адамгершілік білім беру деңгейін арттыру, шығармашылық әлеуетін, оқушылардың жақсылық пен жамандық туралы түсініктерін дамыту болып табылады. Жақсы іс жасауға ұмтылуға тәрбиелеу, өзін-өзі бағалауды дамыту және т. б.
С 1 по 12 февраля 2019 года в Саумалкольской школе-гимназии №2 прошла декада предмета «Самопознание» под названием «Самопознание: педагогика Любви и творчества», приуроченная ко дню рождения автора проекта Саре Алпысовне Назарбаевой.
Основной целью мероприятий является повышение уровня духовно-нравственного образования детей и подростков через формирование ценностных ориентаций, развитие творческого потенциала, развитие представлений учащихся о добре и зле. Воспитание стремления совершать добрые дела, развитие самооценки и др.