Құпиялылық пен тегін-балалар сенім телефонының екі негізгі жұмыс принципі. Бұл анонимді және тегін психологиялық көмек алуға болатынын білдіреді.
Осындай көмектің мақсаты-отбасылық қолайсыздық, балалар мен жасөспірімдердің күйзеліс және суицидтік көңіл-күйінің алдын алуға, балалардың құқықтарын қорғауға және отбасының нығаюына ықпал ету.
Сенім телефоны қызметінде арнайы дайындықтан өткен психолог-кеңесшілер жұмыс істейді. Олардың басты міндеті-психоэмоционалдық шиеленісті, қазіргі уақытта қоңырау шалушының бастан кешкен уайымдауларды жою және жас әңгімелесушіні қауіпті қылықтардан қорғау.
Конфиденциальность и бесплатность – два основных принципа работы детского телефона доверия. Это означает, что можно получить психологическую помощь анонимно и бесплатно и тайна обращения гарантируется.
Цель такой помощи – способствовать профилактике семейного неблагополучия, стрессовых и суицидальных настроений детей и подростков, защите прав детей и укреплению семьи.
В службе телефона доверия работают прошедшие специальную подготовку психологи-консультанты.
Их главная задача — снять остроту психоэмоционального напряжения, переживаний, которые испытывает звонящий в данный момент, и уберечь юного собеседника от опрометчивых и опасных поступков.
Құпиялылық пен тегін-балалар сенім телефонының екі негізгі жұмыс принципі. Бұл анонимді және тегін психологиялық көмек алуға болатынын білдіреді.
Осындай көмектің мақсаты-отбасылық қолайсыздық, балалар мен жасөспірімдердің күйзеліс және суицидтік көңіл-күйінің алдын алуға, балалардың құқықтарын қорғауға және отбасының нығаюына ықпал ету.
Сенім телефоны қызметінде арнайы дайындықтан өткен психолог-кеңесшілер жұмыс істейді. Олардың басты міндеті-психоэмоционалдық шиеленісті, қазіргі уақытта қоңырау шалушының бастан кешкен уайымдауларды жою және жас әңгімелесушіні қауіпті қылықтардан қорғау.
Конфиденциальность и бесплатность – два основных принципа работы детского телефона доверия. Это означает, что можно получить психологическую помощь анонимно и бесплатно и тайна обращения гарантируется.
Цель такой помощи – способствовать профилактике семейного неблагополучия, стрессовых и суицидальных настроений детей и подростков, защите прав детей и укреплению семьи.
В службе телефона доверия работают прошедшие специальную подготовку психологи-консультанты.
Их главная задача — снять остроту психоэмоционального напряжения, переживаний, которые испытывает звонящий в данный момент, и уберечь юного собеседника от опрометчивых и опасных поступков.